13 травня 2017 року з метою виявлення та підтримки обдарованих дітей та молоді, які здійснюють науковий пошук у сфері новітніх інформаційних технологій, відбувся фінальний етап Всеукраїнського конкурсу з інформаційних технологій для дітей та молоді «ITalent». Захід проходив в Українському державному центрі позашкільної освіти, який є організатором даного заходу спільно з Молодіжною громадською організацією «Київський Інтелект Клуб», Громадською організацією «Всесвіт у гармонії» та інтернет-клубом ASUS CyberZone.
ITalent – це перший державний ІТ конкурс всеукраїнського масштабу у якому змогли взяти участь ті, хто використовує комп’ютер для своєї творчості у широкому діапазоні, від копіпасту, qwerty до WASD: у цьому конкурсі продемонструвати свої вміння 900 конкурсантів, а 80 його учасників стали переможцями заочного етапу конкурсу які були запрошені на фінальний етап. Це змагання було покликане не тільки викликати більший інтерес молоді до своєї майбутньої професії, але й покласти початок великим ІТ-івентам в Україні серед учнівської молоді. Умови для участі в конкурсі «ITalent» були найпростішими для того, щоб у ньому взяли участь діти зацікавлені комп’ютерними технологіями та здійснюють науковий пошук у цій сфері.
Очний захист робіт с презентацією відбувся за двома напрямами – конкурс ІТ проектів у двох вікових категоріях (8-14 та 15-18 років), який пройшов на базі Українського державного центру позашкільної освіти. Конкурс з Кіберспорту у командному форматі за олімпійською системою, який відбувся в Інтернет клубі ASUS Cyber Zone.
У конкурсі ІТ проектів діти проводили презентацію своєї роботи та захищали її у дев’яти номінаціях (відео-монтаж, статична 2D графіка, 2D-анімація, статична 3D графіка, 3D-анімація. веб-сайт, програмна розробка. апаратно-програмна розробка). Розробка комп’ютерної гри Учасники конкурсу змогли не тільки продемонструвати здобуті наполегливою працею знання і навички, але й отримати цінні поради від членів журі щодо освоєння нових програмних продуктів у сфері інформаційних технологій та подальшого вдосконалення представлених на конкурс проектів. У напрямку Кіберспорт змагання пройшли у дисциплінах Dota 2 та CSGO.
Усі переможці конкурсу отримали дипломи УДЦПО та цінні подарунки від організаторів заходу.
Бажаємо учасникам конкурсу творити, змагатися та перемагати – адже це ITalent!