16 березня 2024 року відбувся Всеукраїнський семінар-практикум, присвячений актуальній темі «Особливості організації віртуальних хорових проєктів. Алгоритм створення віртуального хору». Цей захід, проведений Українським державним центром позашкільної освіти спільно з Комунальним закладом “Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості”, мав на меті підвищити професійний рівень керівників вокально-хорових колективів, сприяти розвитку академічного співу серед дітей та молоді, а також популяризувати кращі зразки класичної та української музики.

Участь у семінарі взяли понад 150 педагогічних працівників – завідувачі відділів вокального профілю, методисти та керівники вокально-хорових колективів.

Вітальні слова до учасників семінару виголосили:

  • Геннадій Шкура,директор Українського державного центру позашкільної освіти;
  • Тетяна Підберезкіна,директорка Комунального закладу “Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості”;
  • Ірина Лопатіна,завідувачка художньо-естетичного відділу закладу “Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості”.

Досвідом роботи поділились педагоги двох успішних хорових колективів – “Співочі пташки” та “Весняні голоси”. Ці зразкові колективи, які мають звання “Народний художній колектив”, розповіли про:

  • Особливості організації хорових занятьпід час дистанційної роботи;
  • Принципи та методиколективного музикування в умовах онлайн-навчання;
  • Проведення концертної діяльностіта організацію віртуальних хорових проєктів;
  • Технічну реалізаціюзвуковедення та мастерингу;
  • Рекомендації щодо відеомонтажупри створенні віртуальних хорових творів.

Учасники семінару мали можливість не лише ознайомитися з методикою роботи, але й почути прекрасні зразки співу, які використовуються під час онлайн-занять. Окремо зупинились на рекомендаціях щодо вибору репертуару, який включав як народні, так і сучасні пісні, створені у воєнний час.

Важливим аспектом семінару стало обговорення використання програмного забезпечення для підготовки навчальних матеріалів, проведення онлайн-занять, створення конкурсних та звітних аудіо- та відеозаписів.

Доповідачі семінару підкреслили важливість психологічної підтримки дітей та підлітків під час воєнного стану. Згуртування у віртуальному хоровому проєкті може стати одним із способів такої підтримки.

Учасники семінару відзначили:

  • Високий рівень подання та корисність наданої інформації;
  • Пізнавальну та практичну цінність методичних матеріалів;
  • Можливість обміну досвідом роботи з колегами.

За результатами семінару учасники отримали сертифікати.

Організатори семінару висловлюють щиру вдячність усім, хто взяв участь у цьому заході, та сподіваються на подальшу співпрацю.